Wednesday, 27 June 2012

CicakWomen... Arghhh!


Pernah dengar tak ???

Meh nk citeww..
Kiera nie ada satu perangai pelik.. Nak tahu aper??. Hah!.. Kiera nie asal naik tangga jek mesti akan buat action ala-ala Cicakman


Nak dijadikan cerita nie.. Ada laa satu hari nie.. Time tu kiera kat sekolah. Kiera n sorang kawan nk pergi tandas.. Time turun tangga tu Kiera pon terbuat action Cicakman tuhh.. lepas buat action tu.. Kiera pon terperasan ada sorang mamat nie tengok action saya tu.. Dengan muka yang blushing gila, kiera pon buat muke selamba.. Tengok muka mamat tu macam nak ketawa golek-golek jek kat situu.. nasib baik dia cool.. Control macho katakan .. Ahakss!


Tapi memang malu gilaak.. Tak boleh blaa betol.. Harap tak nak terserempak ngan dia lagi daa.. tapi nak buat cam mane.. memang akan terserempak jugak.. Dunia nie kan kecik jekk...


Lepas je kejadian tu.. tak pasal-pasal kiera dapat gelaran Cicakwomen .. Arghhhh!


Kepada anda semua.. jangan tiru aksi ini.Padah jadinya tau ! .. Mula-mula buat sekali pastu dia akan jadi habits kita.. Cukup kiera sorang je jadi Cicakwomen.. Hahaaa!

No comments:

Post a Comment

Hye dear..
Sila tinggalkan komen anda disini..
1 pon jadilah.. Hehe